Hizmette Lider

Size özen gösterir ve kafanızı rahat ettirecek çözümler geliştiririz

TURKCELL SATIŞ NOKTALARI VE TURKCELL DAĞITIM MERKEZİ

Turkcell Mağazaları

Popüler ve ana lokasyonlarda konumlandırılmış, Turkcell Perakende kanala rol model olan, müşterilerine çözüm satan, eşsiz müşteri deneyimi odağı ile hizmet veren, Turkcell'in telekomünikasyon sektöründeki liderliğini perakende sektörüne de yansıtma vizyonu ile hareket eden üç Turkcell Mağazası bulunuyor.

Turkcell Mağazaları'nda hizmet veren İletişim Danışmanları, minimum iki yıl Turkcell noktaları ya da Müşteri Hizmetleri'nde yüksek performans ile çalışmış, bilgi, beceri ve yetkinlik sonuçları başarılı olarak tanımlanmış personel grubu içinden seçiliyor. Danışmanlar daha sonra, satış teknikleri, çözüm üretme ve teknoloji konularında ileri düzey eğitimlere katılıyor. Nokta başına mağazalarımızda yılda 36.000 müşterimiz kendilerini anlayan, güler yüzlü, uygun çözüm alternatifleri ile hayatlarını kolaylaştıran İletişim Danışmanlarımızdan hizmet alıyor.

Turkcell Mağazaları çalışanlarının performans ve yetenek yönetimi, konusunda uzman ve sektör deneyimi üst düzeyde olan Mağaza Yöneticileri tarafından takip ediliyor, aylık performansları ölçülüyor ve yetkinlik bazlı koçluk görüşmeleri gerçekleştiriliyor.

Turkcell Mağazaları olarak yarattığımız müşteri deneyimi, çözüm üretmedeki yeterliliğimiz ve hizmet kalitemiz ile müşteri üzerinde bıraktığımız izlenimi ölçümleyebilmek adına bağımsız araştırma firmaları üzerinden çeşitli araştırmalar yaptırıyoruz. Mağazalarımıza gölge müşteri ziyaretleri düzenleyerek, belirlenen hizmet standartları ve bilgi düzeyini kontrol ediyor; Mağazalarımızdan hizmet almış müşterilere ulaşarak da gerçek müşteri memnuniyetini ölçümlüyoruz. Sonuçları aylık olarak mağazalar ile paylaşıyor, aksiyon planları oluşturuyor ve sonrasındaki performansları yakından gözlemliyoruz.

Turkcell 17 bin satış noktası ile Avrupa ile kıyaslandığında, Telekom tedarik zinciri anlamında en büyük örneklerden birini oluşturuyor

Hizmet kalitemizin standartlarını ve müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemi uluslararası kuruluşlara tescillettik

Türkiye'de tüm operatörlerin ürünlerini satan ve en kılcal noktalarda bile hizmet veren yaklaşık 17 bin Turkcell satış noktası bulunuyor. Müşterilerimizin satış noktalarından da Turkcell ürün ve servislerine kolaylıkla ulaşabilmesi ve iyi hizmet alabilmesi, bizim için büyük önem taşıyor. Bu hedefe yönelik kurulan 48 Turkcell Dağıtım Merkezi, bu noktalara haftalık rutin ziyaretler yaparak hem etkin ürün tedariği sağlıyor hem de ürün ve servislerimiz konusunda doğru, hızlı ve etkin bilgilendirme yapıyor.

Diğer kanallar

2008 yılından bu yana müşterilerimize Elektronik Zincir Mağazalardan da hizmet veriyoruz. Bu sayede, müşterilerimizin teknolojiyle buluştuğu her noktada onlara Turkcell avantajlarını da sunabiliyoruz. Müşterilerimiz, yaklaşık 100 mağazada ve 8 marka işbirliğiyle hem abonelik işlemlerini yapa biliyor hem de cihaz ihtiyaçlarını karşılayabiliyor. Müşterilerimizin rutin ihtiyaçlarını kesintisiz olarak 7 gün 24 saat karşılamak amacıyla sunduğumuz diğer kanallar arasında, bankaların ATM'leri, internet şubeleri ve çağrı merkezleri ile Kiosklar, PTT ve Turkcell internet sitesi bulunuyor. Bunun yanı sıra Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden ses, SMS, internet gibi paket ürünlerimizin satışı ile kanalın verimliliğini artırıyoruz. Adı geçen tüm bu kanalların gerek Turkcell ürünlerini (simkart, TL kart, Tanışma seti), gerekse Turkcell'in stratejilerine uygun Turkcell kampanyalı cihazları ile diğer marka ve model cihazların tedariğinde, güçlü finansal yapıları ve yetkin insan kaynağı ile 6 adet resmi distribütör (KVK, Genpa, Başarı, C5, Netcell) ve bir Servis Sağlayıcı (Atel) eko sisteme katma değer yaratarak dağıtım rolü üstlenmektedir.

Turkcell cep anayasası ile müşterilerin iletişim hakları güvence altında

'İşimiz teknoloji ve insan' diyor ve müşterilerimizin memnuniyetini her şeyin önünde tutuyoruz. Uzun yıllardır farklı konular dâhilinde müşteri odaklılık çalışmaları yapıyoruz. 2010 yılında başlattığımız müşteri merkezlilik hareketiyle bugüne kadar yapılan tüm çalışmaları tek bir çatı altında topladık. Bu hareketin odağında müşterilerimizin güvenini pekiştirmek ve beklentilerini aşmak bulunuyor.

Tüm Turkcell çalışanlarının benimsediği "Önce Müşterimiz İçin Varız" ilkesinin bir sonucu olan bu müşteri merkezlilik hareketinde operasyonel mükemmeliyet, kültür, ürün/servis/tarife teklifleri ve iletişim konularına yoğunlaştık. Hareketin yarattığı sinerji ve deneyim sonucu şeffaf ve sorumlu hizmet anlayışımızı Cep Anayasası ile somutlaştırarak müşterilerimizle paylaştık.

Eğitimli ve güler yüzlü hizmet ekiplerimizle, müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hizmet kalitemizi farklılaştırdık